Klantenservice
Klantenservice gepersonaliseerde foto geschenken
Bij Foto de Luxe begrijpen we dat een persoonlijk cadeau vaak het meest waardevolle is. Daarom bieden wij een breed scala aan gepersonaliseerde fotogeschenken, van foto in glas tot foto op porselein. Heb je vragen over het ontwerpen of bestellen van jouw unieke product? Ons team staat klaar om je te helpen!
Neem gerust contact met ons op via info@fotodeluxe.nl of telefoonnummer: +31 23 56 25 359, of bekijk onze uitgebreide FAQ-sectie. Samen maken we van jouw herinneringen iets bijzonders!
Retourneren
Het principe van het verzakingsrecht geldt niet voor gepersonaliseerde
artikelen. Begrijpelijkerwijs kan een gepersonaliseerd artikel derhalve
niet teruggestuurd worden, tenzij het artikel, of de personalisatie,
kwalitatief niet voldoet. In dat geval zorgt Net Meer voor gratis
vervanging.
Schade tijdens transport
De producten worden in stevige verzenddozen verpakt, zodat uw bestelling
beschermt is tijdens het transport. Indien het desondanks toch voorkomt
dat u de producten niet in goede staat ontvangt, gelieve ons dan binnen
vijf werkdagen op de hoogte te brengen via info@fotodeluxe.nl.
Betaal methoden
Bij Foto de Luxe kunt u uw bestelling direct online afrekenen. We werken hiervoor samen met één van de grootste online betalingsproviders Shopify Payments. U heeft de keuze uit verschillende betaalmethoden.
Bancontact / Mister Cash
U kunt bij ons online betalen met Bancontact. Zoals bekent kunt u hiermee veilig, gemakkelijk en zonder extra kosten uw aankopen afrekenen. Een betaling met Bancontact is direct verwerkt zodat we uw bestelling snel kunnen uitvoeren.
Credit Card
Betalen met een credit card is een snel en veilig. U kunt betalen met MasterCard, VISA of Maestro creditcard. U vult uw gegevens in via een beveiligde verbinding zodat u geen risico loopt. Niemand ziet welke gegevens u invult, ook Foto de Luxe niet. Wij werken hiervoor samen met Shopify Payments, marktleider in veilig online betalingsverkeer. Een credit card betaling is meteen verwerkt zodat we uw bestelling direct kunnen uitvoeren.
Bank
Bankoverschrijving /Bankoverboeking: Uw kunt ervoor kiezen om de betaling offline uit te voeren. U ontvangt via e-mail een bevestiging met hierin alle benodigde gegevens om een uw betaling uit te voeren. Uw bestelling wordt hierbij niet direct verwerkt maar na ontvangst van uw betaling. Houdt dus rekening met een iets langere doorloop tijd.
iDEAL
iDEAL is een betaalmethode waarmee u online aankopen snel en veilig kunt afrekenen in de vertrouwde internetbankier omgeving van uw eigen bank. Als u gebruikmaakt van internetbankieren bij een Nederlandse bank, kan u direct betalen met iDEAL. iDEAL is gebaseerd op internetbankieren en hanteert dezelfde beveiligingstechnieken. Dit betekent dat betalen met iDEAL net zo veilig is als betalen via internetbankieren.
Levertijden
Foto de Luxe werkt met zeer korte levertijden. De levertijd is aangegeven bij elk product. We verzenden uw bestelling gemiddeld binnen 3 à 4 werkdagen. 95 % van de pakketten worden dan de volgende dag afgeleverd.
Verzendkosten
De verzending is gratis bij een orderwaarde boven 75 euro. Daaronder betaalt u 4,95 euro voor verzending in België en Nederland naar uw opgegeven verzendadres.
Levering
De levering in Nederland word verzorgt door DHL of DPP. U kan ook het pakket laten bezorgen bij een ophaalpunt van DHL.
De producten worden in stevige verzenddozen verpakt, zodat uw bestelling beschermt is tijdens het transport.
Orderstatus
U wordt op de hoogte gehouden van de vorderingen van uw bestelling. U ontvangt eerst een bevestiging van uw bestelling. Vervolgens ontvangt u een bevestiging wanneer uw betaling is ontvangen en wanneer uw bestelling is verzonden. Als uw bestelling met DHL of DPD wordt verzonden ontvangt u een Track & Trace nummer waarmee u uw bestelling kunt volgen.
U kunt de status van uw bestelling steeds controleren via Mijn account
Bestelling annuleren
Als u uw bestelling of een gedeelte hiervan wilt annuleren dan kunt u ons contacteren via info@fotodeluxe.nl.
Een eventuele betaling wordt dan zo spoedig mogelijk teruggestort. Als uw bestelling is afgewerkt en de producten zijn gepersonaliseerd kan de bestelling niet meer geannuleerd worden.
Staat je vraag er niet tussen?
Onze commerciële en support dienst staat klaar om u van dienst te zijn en om uw vragen te beantwoorden.
U kunt hiervoor het contactformulier op deze pagina gebruiken. Uw vraag wordt beantwoord binnen 24 u.
Of u stuurt een E-mail naar info@fotodeluxe.nl
U kunt ons ook van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur bellen op tel. 023 56 200 34